E-İmza
05 Ocak 2022

ELEKTRONİK İMZA İŞLEMLERİ

Elektronik İmza Nedir?


ELEKTRONİK İMZA BAŞVURU İŞLEMLERİ

E-İmza Başvurusu yapmak İçin Tıklayınız.

E-İmza Başvurusunun Nasıl Yapıldığına Dair Bilgi İçin Tıklayınız.


Aile Hekimleri için başvuru işlemini yaptıktan sonra Şırnak İl Sağlık Müdürlüğü DS Hesabı (T.C. HALK BANKASI - ŞIRNAK ŞUBESİ - TR320001200967600044000007 ) na Ad Soyadı
T.C. Kimlik Numarası ve E-İmza ilk başvuru ücreti açıklaması ile 318,60 TL yatırılması gerekmektedir.


Başvuru formu teslim edilmesi ve kurum yetkilisi tarafından onay verilmesi sonrasında sertifikalarınız Kamu Sertifikasyon Merkezi tarafından kurye aracılığı ile başvuruda vermiş olduğunuz adrese gönderilecektir.

ELEKTRONİK İMZA YENİLEME İŞLEMLERİ

E-imza sertifika süresi dolmak üzere olan kullanıcıların başvuruda verdikleri cep telefonu numaralarına 3 ay öncesinden bilgilendirme mesajı Kamusm tarafında iletilmektedir.
Kullanıcı mesajı aldıktan sonra sertifika süresini 3 yıl daha uzatmak için başvuru yapması gerekmektedir.

E İmza Yenileme Başvurusu Yapmak İçin Tıklayınız,


Ayrıntılı bilgi güncelleme formunu doldurduktan sonra cep telefonunuza gelen onay kodunu giriniz.


Aile Hekimleri için Yenileme Başvuru Ücretinin Şırnak İl Sağlık Müdürlüğü DS Hesabı (T.C. HALK BANKASI - ŞIRNAK ŞUBESİ - TR320001200967600044000007 ) na Ad Soyadı T.C. Kimlik Numarası ve E-İmza yenileme başvuru ücreti açıklaması ile 3 Yıllık Nitelikli Elektronik Sertifika ücreti olarak 200,60 TL (Sadece Kart Ücretidir.) yatırılması gerekmektedir. Detaylı bilgi için e-imza sorumlusu MEHMET MAHSUM EROL ile görüşebilirsiniz.

Başvuru formu teslim edilmesi ve kurum yetkilisi tarafından onay verilmesi sonrasında sertifikalarınız Kamusm tarafından kurye aracılığı ile başvuruda vermiş olduğunuz adrese gönderilecektir.


ELEKTRONİK İMZA KAYIP/ÇALINTI İŞLEMLERİ

Kayıp çalıntı işlemleri için Müdürlüğümüz Bilgi İşlem Biriminden destek alabilirsiniz -04862161828– D:133 (NES İl Yetkilisi MEHMET MAHSUM EROL)


ELEKTRONİK İMZA SÜRÜCÜ YÜKLEME İŞLEMLERİ


Kamu Sertifikasyon Merkezi Sürücü Yükleme işlemleri için Tıklayınız.

Gelen sayfaya bilgisayarınızın işletim sistemi versiyonu ve tipini seçtikten sonra, (Bilgisayarınızın işletim sistemi türüne masaüstünde bulunan Bilgisayar simgesine sağ tıklayarak açılan menüden özellikler kısmından ulaşabilirsiniz.) elinizde bulunan kart okuyucunuzu doğru bir şekilde seçiniz daha sonra kartınızı seçiniz. Sürücüleri göster butonuna tıkladığınızda gelen kart okuyucu ve akıllı kart sürücüsünü indiriniz. İndirme işleminden sonra setup butonuna tıklayarak kurulumu başlatmış olursunuz. Kurulum yapıldığında kart okuyucusu için masaüstüne "Akis Kart İzleme Aracı" kısayolu oluşacaktır.Buradan kartınıza PIN ile giriş ve PIN değiştirme işlemlerinizi yapabilirsiniz.

**Başvuru sırasında oluşabilecek sorunlarnız için Müdürlüğümüz Bilgi İşlem Biriminden destek alabilirsiniz -04862161828– D:133

ELEKTRONİK İMZA PIN SIFIRLAMA VE DEĞİŞTİRME İŞLEMLERİ

Elektronik İmza Pın Kodu Sıfırlama ve Değiştirme İşlemine başlamak için tıklayınız.


Elektronik İmza Pın Sıfırlama ve Değiştirme İşlemi ayrıntılı anlatım dökümanı için Tıklayınız.

---Sağlık Bakanlığı Elektronik İmza başvuru ve diğer sorunlar için Tıklayınız.



**Elektronik imza ile lgili işlemlerde sorun yaşamamanız için İnternet Explorer üzerinde işlem yapmanız önerilir.